Χείμαρρος η Τούνη για Αλεξάνδρου: Είπε ψέματα και πήρε εύσημα, δεν μιλάμε και δεν μου έχει συμπαρασταθεί - Ο γιος μου μεγαλώνει στην Αθήνα με μία Μπαλινέζα
Κατά του Δημήτρη Αλεξάνδρου στράφηκε η Ιωάννα Τούνη, υποστηρίζοντας ότι ο πρώην σύντροφός της μιλάει για εκείνη και την ανατροφή του γιου τους με ανακρίβειες και ψέματα, τονίζοντας μεταξύ άλλων […]
Δανάη Παππά: Το φωτογραφικό άλμπουμ από το ταξίδι της στο Λουξεμβούργο
Ένα ταξίδι στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Λουξεμβούργο έκανε η Δανάη Παππά, δημοσιεύοντας μερικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στη χώρα η ηθοποιός επισκέφτηκε […]
Σταύρος Νιάρχος- Ντάσα Ζούκοβα: Η νέα επίσημη κοινή εμφάνιση σε gala
Ο Σταύρος Νιάρχος και η Ντάσα Ζούκοβα αποτελούν ένα από τα πιο διακριτικά αλλά ταυτόχρονα πιο λαμπερά ζευγάρια της διεθνούς κοσμικής σκηνής. Το ζευγάρι έχει χωρίσει τη ζωή του ανάμεσα […]
GNTM 4: Τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα διαδραστικό μάθημα με τους Άγγελο Μπράτη και Ζενεβιέβ Μαζαρί
6 Δεκεμβρίου 2021 20:20
Μια πρόσκληση του Άγγελου Μπράτη οδηγεί τους top6 σε ένα στούντιο, για μια μέρα γεμάτη
μόδα και χρώματα. Μέσα από τη χρωματολογία και τους κανόνες της, τα παιδιά συμμετέχουν σε
ένα διαδραστικό μάθημα με τους Άγγελο Μπράτη και Ζενεβιέβ Μαζαρί, με τη δράση να
καταλήγει σε μια πολύ ιδιαίτερη φωτογράφηση. Φορώντας ρούχα Angelos Bratis, τα μοντέλα
δέχονται χρωματικές παρεμβάσεις επί τόπου, καθώς ποζάρουν με cool διάθεση για τον φακό της Αθηνάς Λιάσκου. Ο στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να βιώσουν τη live δημιουργία
ενός ρούχου αλλά και να προκύψει μια σειρά από εικαστικές λήψεις, που θα ενταχθούν στο site του σχεδιαστή.
Με την εμπειρία της πρώτης μέρας, το γράμμα για τη νέα δοκιμασία αποχώρησης δημιουργεί την εντύπωση πως το μάθημα τέχνης θα συνεχιστεί και στο διαγωνιστικό σετ. Η διαφημιστική φωτογραφική καμπάνια για το αυτοκίνητο-έπαθλο του GNTM 4 εμπνέεται από μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές της μόδας διαχρονικά. Και αυτή η στιγμή δεν είναι άλλη από το κλείσιμο του show του Alexander McQueen για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 1999 με πρωταγωνίστρια την Shalom Harlow, που αποτέλεσε πραγματική τομή στη μόδα για τη μετάβαση της στον 21ο αιώνα.
Το concept προσαρμόζεται και αναβιώνει με πολλή συγκίνηση για χάρη του διαγωνισμού,
καθώς αποκλειστικά για το GNTM 4 κατασκευάζονται ειδικές κεφαλές, που πετούν χρώμα και προσαρμόζονται σε ρομποτικούς βραχίονες. Τα μοντέλα φορούν custom-made ρούχα Angelos Bratis
και γίνονται ζωντανοί εικαστικοί καμβάδες, σε μια fashion χορογραφία με τα ρομπότ. Το λυρικό αποτέλεσμα απαθανατίζει ο φωτογράφος Αντώνης Γιαμούρης σε μια διπλή λήψη, που συνοψίζει απόλυτα τη φιλοσοφία και το ύφος της καμπάνιας του αυτοκινήτου.
Κάπως έτσι φτάνει ένα ακόμα πλατό ετυμηγορίας, με τους τέσσερις κριτές, Άγγελο Μπράτη, Ισμήνη Παπαβλασοπούλου, Ζενεβιέβ Μαζαρί, Δημήτρη Σκουλό,
να καλούνται να κρίνουν μια σειρά από πολύ εντυπωσιακές λήψεις. Τα άκρα, η διάδραση με τα ρομπότ και η έκφραση, είναι τα σημεία προσοχής τα οποία θα διαμορφώσουν και το αποτέλεσμα. Προς μεγάλη λύπη κριτών και διαγωνιζομένων, ένα μοντέλο δεν κατάφερε να αποδώσει όλα τα ζητούμενα της δοκιμασίας, κάνοντας την τελευταία του στροφή στο χορό του GNTM 4.