Σαλαγκούδη-Κουμιανός:Τέλος στη σχέση μετά από δύο χρόνια!
Τίτλοι τέλους στη σχέση της Ανθής Σαλαγκούδη και του Κοσμά Κουμιανού. Σύμφωνα με αποκλειστικές και ασφαλείς πληροφορίες του TLIFE, η παρουσιάστρια/δημοσιογράφος και ο φωτογράφος χώρισαν ύστερα από δύο χρόνια κοινής […]
Αργυρός: Η απόρριψη στην αρχή της καριέρας του, η Αλεξάνδρα Νίκα και η γνωριμία με την Γκιλφόιλ
Μια αναδρομή στις δυσκολίες που βίωσε στα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα, έκανε ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ενώ μίλησε για τη σχέση με τη σύζυγό του, Αλεξάνδρα Νίκα και τον ενός έτους […]
Θοδωρής Μαραντίνης: Μιλά για την προσωπική του ζωή - "Ερημίτης δεν είμαι, ούτε θα γίνω! Δεν νομίζω ότι θα παντρευτώ ξανά"
Συνέντευξη στο After Dark και τον Θέμη Γεωργαντά έδωσε ο Θοδωρής Μαραντίνης, η οποία θα προβληθεί το Σάββατο στο Open. Σήμερα, στο Happy Day προβλήθηκε ένα μικρό απόσπασμα, στο οποίο […]
Μια μεγάλη συζήτηση άνοιξε η Άλκηστις Πρωτοψάλτη με την απόφασή της να παραλείψει τη λέξη «χοντρή» από το τραγούδι της, «Ο Άδωνις».
Ο Θοδωρής Αθερίδης, που ήταν καλεσμένος στο «Στούντιο 4» την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, σχολίασε αρνητικά την κίνηση της τραγουδίστριας.
«Κοιτούσα όλο αυτό που έβγαλε το χοντρή από το τραγούδι η Άλκηστις Πρωτοψάλτη. Είναι για γέλια αυτό το πράγμα. Μπορεί να μην λέει το τραγούδι. Το τραγούδι γράφτηκε και έλεγε χοντρή. Το ότι πέρασαν τα χρόνια, αν θες μην το πεις καθόλου το τραγούδι. Αν είναι να το πεις, πες το όπως γράφτηκε. Είναι αμαρτία. Θα ήταν προς τιμήν ας πούμε στη μνήμη του Ζαμπέτα ας πούμε, να του αλλάξεις τα φώτα; Ας μην το πεις καθόλου» είπε αρχικά.
Συνέχισε, λέγοντας: «Το τραγούδι χάνει τη στιγμή της γέννησής του, τον τρόπο που μιλούσαν οι άνθρωποι. Ας πούμε αν φτιάξεις μια σειρά, ένα σενάριο, αν ξαφνικά εμείς όλοι μιλάμε την ίδια γλώσσα δεν είναι αυτό καλογραμμένο πράγμα αυτό. Ο καθένας πρέπει να έχει ένα ιδίωμα δικό του, ένα μορφωτικό επίπεδο. Ένας διανοούμενος θα μιλά αλλιώς, μία κυρία από το χωριό αλλιώς. Η γλώσσα είναι ζωντανό πράγμα, είναι σαν έμβιο ον».
Τέλος, ο Θοδωρής Αθερίδης τόνισε: «Το τραγούδι αν δεν σου αρέσει, άσε το να αποτύχει. Άσε το εκτεθειμένο στο να το απορροφήσει ο κόσμος αν του λέει κάτι. Παίρνει ο άλλος τη σκηνή αυτούσια και την κάνει δημιουργία. Πώς την ακρωτηριάζεις;».