Χρουσαλά – Πατίτσας: Ταξίδι στο Ντουμπάι

Συντάκτης: Συντακτική ομάδα

21 Δεκεμβρίου 2022 09:32

Στο Ντουμπάι ταξίδεψαν η Μαριέττα Χρουσαλά με τον σύζυγό της, Λέοντα Πατίτσα.

Η παρουσιάστρια Μαριέττα Χρουσαλά μετά το MadWalk αποφάσισε να κάνει ένα μικρό ταξίδι με τον σύζυγό της, επιχειρηματία Λέοντα Πατίτσα εν όψει Χριστουγέννων.

Το βράδυ της Κυριακής η Χρουσαλά και ο Πατίτσας παρακολούθησαν τον τελικό του Μουντιάλ σε… παραλία!

Η παρουσιάστρια που είναι ιδιαίτερη ενεργή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσίευσε φωτογραφίες από το ταξίδι της στο Ντουμπάι στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Ο Λέων Πατίτσας, ο σύζυγος της Μαριέττας Χρουσαλά, θεωρείται ως ένας από τους πιο επιτυχημένους εφοπλιστές της νέας γενιάς. Διαθέτει τεράστια οικονομική επιφάνεια και αμύθητη περιουσία που πολλοί θα ζήλευαν.

Ο εφοπλιστής έχει δημιουργήσει μία όμορφη οικογένεια με τη Σταρ Ελλάς του 2003.

Παντρεύτηκαν στις 5 Ιουνίου 2010, ενώ διατηρούσαν δεσμό από το 2006. Έχουν αποκτήσει μαζί τρία παιδιά. Ο λόγος για τη Μάργκω (2012), τον Σπύρο (2015) και τον Κωνσταντίνο (2018).

Ζουν μεταξύ Αθήνας, Λονδίνου και Μαϊάμι.

Ο Πατίτσας είναι εγγονός του Λέοντα Λαιμού. Του ανθρώπου που κατά το παρελθόν βρισκόταν ανάμεσα στους πέντε πιο ισχυρούς παράγοντες της ελληνικής ναυτιλίας. Όταν εκείνος έφυγε από τη ζωή, οι κληρονόμοι του διαφώνησαν σχετικά με τη διοίκηση της επιχειρηματικής αυτοκρατορίας του.

Κατά συνέπεια η εταιρεία του «Efploia Shipping» διαλύθηκε.

Η κόρη του, Μαριγώ έλαβε ως μερίδιο από την κληρονομιά δύο drybulk πλοία. Έπειτα από προτροπή των παιδιών που απέκτησε με τον σύζυγό της, Σπυρίδωνα Πατίτσα, Φιλήμωνα και Λέοντα, ιδρύθηκε η οικογενειακή ναυτιλιακή εταιρεία «Atlas Maritime Ltd».

Το 2003 αυτή πέρασε στα χέρια των παιδιών της.

Ο Πατίτσας είναι απόφοιτος ΜΙΤ και έχει μάστερ σε risk analysis. Αντιλήφθηκε εγκαίρως την παγκόσμια οικονομική κρίση πέρυσι το καλοκαίρι και πήρε το ρίσκο να προχωρήσει στην πώληση των drybalk της εταιρείας του. Αποδείχθηκε κίνηση ματ!

Εξασφάλισε υψηλές τιμές πώλησης για τα πλοία του. Έτσι, όταν άρχισε η κρίση, η επιχείρησή του είχε διέθετε ρευστότητα και ήταν σε θέση να προχωρήσει σε επενδύσεις, κάτι που δεν ίσχυε για πολλούς από τους ανταγωνιστές του.

Ως εκ τούτου, «έπαιζε» σχεδόν μόνος του. Προχώρησε στην απόκτηση τάνκερ που –κατά τους αναλυτές- είχαν μικρότερο ρίσκο αν «γύριζε» η αγορά. Όπως και συνέβη.

Τα τάνκερ που πήρε, ήταν υψηλής ποιότητας και έτσι οι διαπραγματεύσεις του με τους ναυλωτές παγκοσμίως γίνονται πλέον σε άλλη βάση. Σαφώς πιο συμφέρουσα για τον ίδιον.