Μήπως χωλαίνει η διατροφή σου;

Μήπως η διατροφή που ακολουθείς χρειάζεται άμεση αλλαγή; Αν τα παρακάτω, σου «λένε» κάτι ή/και περισσότερα, είναι σίγουρο. Τα σημάδια είναι αλάνθαστα. Για τσέκαρε.
1. Μαλλιά Η έλλειψη σιδήρου και πρωτεϊνών εμφανίζεται πρώτα στα μαλλιά. Αν νιώθεις και εσύ τα μαλλιά σου εύθραυστα ή αδύναμα τότε αυτό οφείλεται στην κακή διατροφή και στην έλλειψη λιπαρών οξέων, βιταμίνης Β12 καθώς και του φιλικού οξέος.
2. Δερματικά Φαγούρα, εξανθήματα, πρόωρη γήρανση είναι μόνο μερικά από τα σημάδια που δείχνει ότι η διατροφή σου έχει πολλά -αν μη τι άλλο- λανθασμένα στοιχεία. Η έλλειψη βιταμινών κι άλλων λιπαρών οξέων που σχετίζονται με τη διατροφή μπορεί να καταστρέψουν το δέρμα σου.
3.  Μειωμένη όρεξη… Ίσον κατάθλιψη. Και η κατάθλιψη, να το ξέρεις, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ελάχιστη κατανάλωση λιπαρών οξέων ω3 (όπως αυτά που υπάρχουν στο ελαιόλαδο) καθώς και με τις δίαιτες που περιέχουν πολύ χαμηλούς υδατάνθρακες. Ομοίως και στην πρωτεΐνη, την βιταμίνη D και πολλά άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Είναι φυσικό επακόλουθο όταν δεν τρέφεσαι σωστά να μην λειτουργεί ούτε ο εγκέφαλός σου σωστά, με αποτέλεσμα να έχεις μεταπτώσεις στη διάθεσή σου.
4. Δυσκοιλιότητα Μπορεί να μην το πιστεύεις, αλλά η υγιεινή διατροφή φαίνεται καθαρά από εδώ. Οι καύσεις και το πώς μεταβολίζεις τις τροφές σου είναι ο Νο 1 τρόπος για να διαπιστώσεις αν η διατροφή σου είναι σωστή. Σε περίπτωση που δεις πρόβλημα, έχε στον νου σου ότι ο οργανισμός σου χρειάζεται περισσότερες φυτικές ίνες τόσο για την καλή λειτουργία της καρδιάς όσο και για το πεπτικό σύστημα.
5. Αρρωσταίνεις εύκολα Το ανοσοποιητικό απαιτεί μία υγιή σειρά βιταμινών και μετάλλων για να σε προστατεύσει από ασθένειες και παθήσεις. Αν αρρωσταίνεις εύκολα, τότε μάλλον η δίαιτά σου στερείται ορισμένες θρεπτικές ουσίες που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σου.