Επίπεδη κοιλιά σε 7 μέρες- τα 5 tips για να την αποκτήσεις

H σκληρή, η «επίπονη» δίαιτα δεν είναι λύση για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Σαφώς θα την κομψύνει, πλην όμως αν είσαι άνω των 45, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η κοιλίτσα σου να «κρεμάσει». Η άσκηση, όμως, σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή, είναι. Τα tips που σου αποκαλύπτω παρακάτω, αν τα εφαρμόσεις για μία εβδομάδα, θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη. Και θα φοράς τα cropped tops σου πολύ άνετη – και ωραία.  

 

Πέτα την τσίχλα

 Ενδεχομένως ακούγεται ιλαρό, πίστεψέ με όμως: καταρχάς, η τσίχλα σού ανοίγει την όρεξη. Δεύτερον, όπως τονίζουν οι διαιτολόγοι, μασώντας την εναποθέτουμε περισσότερο αέρα στο στομάχι. Έτσι, φαινόμαστε πιο… πρησμένες απ’ ό,τι είμαστε. Αν θες να μυρίζει τέλεια το στοματάκι σου και δη αν είσαι καπνίστρια, πάρε ένα κομμάτι ξερό γαρίφαλο. Οι γιαγιάδες μας αυτό έκαναν και ήταν σούπερ (άσχετο που δεν κάπνιζαν). Αν, πάλι, δεν σε εμπνέει κάτι τέτοιο, έχε πρόχειρη μίνι οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα – σαν τις ταξιδιωτικές.

Πιες νερό 

Μπορεί να νιώθεις ότι σε φουσκώνει, αλλά οι διουρητικές του ιδιότητες είναι ασύλληπτες. Άσε που, ως γνωστόν, ο οργανισμός μας, όπως και ο πλανήτης, αποτελείται σε ποσοστό 75% από νερό. Μην το ξεχνάς ποτέ. Αυτό και μόνο σού «δείχνει» πόσο αναγκαίο είναι.

Kόψε τα βλαβερά παχυντικά

Κοινώς αναψυκτικά, πατατάκια και γλυκά, εντός και εκτός οικίας. Επίσης, τηγανιτά και ο,τιδήποτε λιπαρό. Εννοείται και αλάτια!
 

Γεύματα 5 φορές τη μέρα 

Τρώμε κάθε τέσσερις ώρες. Μάλιστα, κάθε γεύμα χρειάζεται να περιλαμβάνει κι ένα λαχανικό. Εδώ να σου πω ότι οι τροφές με άμυλο πρέπει να καταναλώνονται μέχρι το μεσημέρι (ψωμί, πατάτα, ρύζι, κλπ).

Κάνε 40 κοιλιακούς ημερησίως 

Σου φαίνονται «βουνό», είπες; Κι όμως, είναι παιχνιδάκι. Θα κάνεις 4 σετ των 10 επαναλήψεων, με διαλείμματα των 30 δευτερολέπτων ενδιαμέσως.
Καλή σου επιτυχία!