Έπιπλα Λεκίδου

13 Ιουλίου 2022 13:54

Έπιπλα Λεκίδου

Η οικογένεια πίσω από τα “Έπιπλα Λεκίδου”, η ιδιοκτήτρια των καταστημάτων Αναστασία Λεκίδου και ο γιος της Θεόδωρος Κουτσουβέρης, μας μιλούν για την επιχείρηση και το παιδικό έπιπλο γενικότερα.

Λεκίδου Αναστασία

-.Ποια στοιχεία συνθέτουν τη συνταγή της επιτυχίας;
Η αγάπη μας για τη δουλειά σε συνδυασμό με το οικογενειακό κλίμα που έχουμε δημιουργήσει μας βοηθούν να εξελισσόμαστε διαρκώς. Θεωρώ πως η πελατοκεντρική μας προσέγγιση είναι αυτή που μας τοποθετεί αρκετά ψηλά στην προτίμηση του κόσμου.
-Πως οδηγηθήκατε στην απόφαση να ανοίξετε το νέο κατάστημά σας στον Άλιμο;
Σχεδιάζαμε καιρό μια τέτοια κίνηση διότι είχαμε ανάγκη μία ακόμα μεγαλύτερη έκθεση, ώστε να μπορούν οι πελάτες μας να βλέπουν όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα όταν μας επισκέπτονται.

-Ποιες είναι οι τάσεις στο παιδικό έπιπλο σήμερα και ποια τα κριτήρια του κόσμου που οδηγούν σε αγορά;
Παρατηρείται μεγάλη ζήτηση σε πολυμορφικές κουκέτες που είναι λογικό, καθώς τα πιο πολλά δωμάτια σήμερα δεν είναι ιδιαιτέρως ευρύχωρα. Δημοφιλή επίσης είναι τα κρεβάτια Μοντεσσόρι διότι προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Εκτός της πρακτικότητας και της ασφάλειας, πολύ σημαντικά κριτήρια είναι η ποιότητα και το κόστος. Για το λόγο αυτό στοχεύουμε πάντα στην παροχή οικονομικών λύσεων, χωρίς να θυσιάζουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Κουτσουβέρης Θεόδωρος

– Πως αποφασίσατε από τόσο μικρή ηλικία να ασχοληθείτε ενεργά με την επιχείρηση;
Ουσιαστικά από τα 18 μου άρχισα να εργάζομαι ως πωλητής στο ένα μας κατάστημα με σκοπό να βγάζω ένα χαρτζιλίκι, αλλά και για να δω αν μου ταιριάζει η δουλειά. Πλέον, μετά και την αποφοίτηση μου έχω αναλάβει διαφορετικό ρόλο με περισσότερες αρμοδιότητες, όμως μου αρέσουν οι προκλήσεις και βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα όλα τα κομμάτια της νέας μου καθημερινότητας.

-. Τι θεωρείτε ότι πρέπει να περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο παιδικό δωμάτιο;
Κατά τη γνώμη μου το ολοκληρωμένο δωμάτιο κρίνεται από τις ανάγκες του πελάτη, δεν υπάρχει πανάκεια. Ο δικός μου σκοπός είναι πάντα η εξάντληση της χρησιμότητας των χρημάτων που έχει και μπορεί να διαθέσει ο πελάτης, δηλαδή να αγοράσει τα έπιπλα που χρειάζεται στην καλύτερη δυνατή ποιότητα εντός του budget που ο ίδιος έχει ορίσει.