Επτά super fit tips από την Ηλιάνα Παπαγεωργίου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου διαθέτει ένα εκπληκτικό κορμί. Και δεν το οφείλει μόνο στο DNA της, αλλά και στο ότι προσέχει. Τώρα, λοιπόν, το διεθνούς γκελ μοντέλο, που οσονούπω θα ντεμπουτάρει και ως παρουσιάστρια στα «Madwalk», σου δίνει τα fit tips του.

Και, ναι, και τα επτά (fit tips της) είναι υπέροχα. 

-Τρώμε κάθε 3-4 ώρες. Ποτέ πιο πριν, ποτέ αργότερα.
-Πάντα έχουμε πρωτεΐνη στο φαγητό μας γιατί μας κρατάει χορτάτες. Για παράδειγμα, τρώμε γιαούρτι με βρόμη και ένα φρούτο ή ομελέτα με λίγο μαύρο ψωμί και μανιτάρια, γαλοπούλα, πιπεριές. Όσο περισσότερη πρωτεΐνη, τόσο το καλύτερο.
-Δεν μετράμε θερμίδες. Όταν τρώμε υγιεινά, δεν έχουν σημασία. Μαγειρεύουμε όσο μπορούμε για να ελέγχουμε τα υλικά, τη ζάχαρη, τα λιπαρά.
-Ακόμα κι αν μια μέρα ξεφύγουμε και την επόμενη γυρίσουμε στο πρόγραμμά μας, δε θ’ αλλάξει κάτι στο σώμα μας, ίσα ίσα που μπορεί να δώσει και ένα boost στον οργανισμό μας για να δουλέψει καλύτερα.
-Δώσε τρεις μήνες καιρό στον οργανισμό σου. Τόσο χρόνο χρειάζεται ο μεταβολισμός για να ενεργοποιηθεί. Με σωστή διατροφή και λίγη άσκηση καθημερινά σε αυτό το διάστημα  βλέπεις κοιλιακούς. (ξεκάθαρα, προσθέτουμε). 
-Προτίμησε να έχεις ως βασικό συστατικό των γευμάτων σου τα πράσινα λαχανικά και να ακολουθείς μια καθαρή (χωρίς επεξεργασμένες τροφές) διατροφή.
Συνόδευσε τη μεσημεριανή σαλάτα σου με μια μικρή ποσότητα υδατανθράκων – θα σου χαρίσει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας, όπως μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

EXTRA TIP

Η Ηλιάνα, όπως έχουμε γράψει και άλλες φορές, ήταν το πρόσωπο που έψαξαν πιο πολύ το 2018 οι Έλληνες viewers του Google. Επίσης, την απασχολεί ιδιαίτερα η σιλουέτα της αυτήν την περίοδο καθώς, όπως γράψαμε, θα ντεμπουτάρει και ως παρουσιάστρια και θέλει απλώς να είναι τέλεια!