Χείμαρρος η Τούνη για Αλεξάνδρου: Είπε ψέματα και πήρε εύσημα, δεν μιλάμε και δεν μου έχει συμπαρασταθεί - Ο γιος μου μεγαλώνει στην Αθήνα με μία Μπαλινέζα
Κατά του Δημήτρη Αλεξάνδρου στράφηκε η Ιωάννα Τούνη, υποστηρίζοντας ότι ο πρώην σύντροφός της μιλάει για εκείνη και την ανατροφή του γιου τους με ανακρίβειες και ψέματα, τονίζοντας μεταξύ άλλων […]
Δανάη Παππά: Το φωτογραφικό άλμπουμ από το ταξίδι της στο Λουξεμβούργο
Ένα ταξίδι στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Λουξεμβούργο έκανε η Δανάη Παππά, δημοσιεύοντας μερικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στη χώρα η ηθοποιός επισκέφτηκε […]
Σταύρος Νιάρχος- Ντάσα Ζούκοβα: Η νέα επίσημη κοινή εμφάνιση σε gala
Ο Σταύρος Νιάρχος και η Ντάσα Ζούκοβα αποτελούν ένα από τα πιο διακριτικά αλλά ταυτόχρονα πιο λαμπερά ζευγάρια της διεθνούς κοσμικής σκηνής. Το ζευγάρι έχει χωρίσει τη ζωή του ανάμεσα […]
Ηταν ένας Ημιτελικός της Eurovision που τα είχε όλα. Ενδιαφέρουσες συμμετοχές, ποικιλία αισθητικής, πολύ καλό ρυθμό, άρτια οργάνωση, αγωνία και σασπένς σε συνδυασμό με ανατροπές στο αποτέλεσμα, εξαιρετική περιγραφή και σχολιασμό από το δίδυμο Κοζάκου – Καπουτζίδη κι ένα κορίτσι, που όταν ανέβηκε στην σκηνή και ερμήνευσε την «Αστερομάτα», δεν άφησε περιθώρια για να επιδοθεί το ελληνικό τηλεοπτικό πλήθος στην αγαπημένη του συνήθεια: τον διχασμό.
Η Κλαυδία ήταν μία ερμηνεύτρια που άξιζε με το παραπάνω την πρόκριση αλλά και το χειροκρότημα. Η φωνή της, η ερμηνεία του τραγουδιού, η σκηνική εμφάνιση, η συμπεριφορά και οι αντιδράσεις άξιζαν μόνο επιβράβευση, η οποία αν και άργησε να έρθει, τελικά ήρθε και μοίρασε χαρά στον κόσμο που παρακολούθησε τον συναρπαστικό Ημιτελικό.
Το γεγονός ότι ανακοινώθηκε δέκατη και τελευταία κορύφωσε την αγωνία των τηλεθεατών που νωρίτερα είχαν κατακλύσει τα κοινωνικά δίκτυα με αποθεωτικά σχόλια, με ύμνους για την εμφάνισή της. Άξια.
Η νεαρή τραγουδίστρια εμφανίστηκε 7η στη σειρά και πραγματοποίησε μία άρτια εμφάνιση. Με creative director τον Φωκά Ευαγγελινό, η σκηνική παρουσία συνδύασε συγκίνηση και θεατρικότητα, εξαιρετική ερμηνεία δίχως το παραμικρό λάθος και απουσία κάθε υπερβολής ή κάποιας κίνησης που θα μπορούσε να διαταράξει την μαγική ισορροπία. Η κίνηση της ερμηνεύτριας προς έναν βράχο συμβολίζοντας μία ανθρώπινη πορεία στο φως, με γρήγορες και εντυπωσιακές εναλλαγές στον φωτισμό και την εικόνα του σκηνικού με αποκορύφωμα τον συμβολισμό του αποχωρισμού, συνέθεσαν άρτιο αποτέλεσμα.
Η ίδια υποδέχθηκε με δάκρυα την πρόκρισή της στον τελικό του Σαββάτου
Εντυπωσιακή και απόλυτα γοητευτική η εναλλαγή του μαύρου με το λευκό στα φορέματά της που προκάλεσε συγκίνηση ως ένας ύψιστος συμβολισμός εξόδου στο φως. Η ανακοίνωση του αποτελέσματος ενθουσίασε τους πάντες οι οποίοι αποθέωσαν αυτό το υπέροχο πλάσμα σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα.
«Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Αυτό που έζησα και ζήσαμε σήμερα, δεν θα το ξεχάχω ποτέ χάρη σε εσάς. Σας αγαπώ. Για την Ελλάδα μας» έγραψε η Κλαυδία τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Ο Γιώργος Καπουτζίδης ήταν μαγικός: απήγγειλε στίχους Καρυωτάκη σε καταθλιπτικές συμμετοχές, προέτρεπε τα μικρά παιδιά να πάνε για ύπνο γύρω στις 11 λόγω πιπεράτου οπτικού θεάματος, έλεγε επικές ατάκες «όλοι έχουν έρθει ξαναμμένοι σε αυτό τον ημιτελικό, μόνο εγώ είμαι σεμνός», το Χ «κεντούσε» ανακαλύπτοντας έναν απίστευτο συνδυασμό μεθόδων εκδίωξης των περιστεριών, αποτυπωμένο στα φορέματα των παρουσιαστριών της βραδιάς και το κοινό σύσσωμο «γλεντούσε» το θέαμα με τα κινητά στο χέρι.
Όλα τα μέρη της εξίσωσης του Β’ Ημιτελικού οδήγησαν σε ένα καθαρόαιμο Γιουροβιζιονικό θέαμα, που όντως τα είχε όλα. «Ο πιο πιπεράτος ημιτελικός», σύμφωνα με τον υπερταλαντούχο σχολιαστή του, που δεν παρέλειψε να καταθέσει και ο ίδιος την στιλιστική του άποψη για τα ρούχα των παρουσιαστριών: «Σελοφάν, διαφάνειες, lsd, όσα έχει η Ελβετία τα έχει και το φόρεμα της παρουσιάστριας».
Μαγευτική η χημεία του με τη Μαρία Κοζάκου, σε ένα πινγκ πονγκ χιούμορ, ευφυίας, καλοδιαβασμένης περιγραφής με ισορροπία, με συναίσθημα, με μέτρο και καλή διάθεση. Αμφότεροι αγαπούν την Γιουροβίζιον και το απέδειξαν ποικιλοτρόπως.
Κι εδώ αξίζουν συγχαρητήρια στην ΕΡΤ, η οποία εμφανίστηκε έτοιμη, καλά οργανωμένη και δίχως παραφωνίες έδειξε πως μπορεί να ηγείται μεγάλων διοργανώσεων και υψηλών απαιτήσεων. Κανένα παρατράγουδο, καμία παραφωνία και μπράβο στα στελέχη της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης που στάθηκαν στο ύψος της περίστασης.
Από τις υπόλοιπες συμμετοχές, ξεχώρισε με διαφορά το μεγάλο φαβορί η Αυστρία με μία εμφάνιση που έδειξε ότι διεκδικεί επάξια την πρωτιά με τον JJ και το «Wasted Love» να εντυπωσιάζει τόσο με την ερμηνεία όσο και με την σκηνική παρουσία.