Σπύρος Μαρτίκας:Έκανα απόπειρας αυτοκτονίας όταν με εξαπάτησαν
Σάλος έχει ξεσπάσει μετά την εξάρθρωση της εγκληματικής οργάνωσης που εξαπατούσε οικονομικά ευκατάστατους πολίτες. Ο Σπύρος Μαρτίκας, ένα από τα θύματα του γνωστού επιχειρηματία που κατηγορείται ότι παγίδευε ιδιώτες, είπε […]
Γρηγόρης Γκουντάρας για το block της Κατερίνας Καινούργιου στα social media: Το θεωρώ εντελώς έξω από μένα αυτό
Για το block της Κατερίνας Καινούργιου ρωτήθηκαν η Ναταλί Κάκκαβα και ο Γρηγόρης Γκουντάρας. Οι δύο παρουσιαστές ανέφεραν δημόσια ότι η παρουσιάστρια είπε ψέματα σε δήλωσή της, σχετικά με τους […]
Κώστας Καραφώτης: Μπαμπάς για πρώτη φορά – Έγκυος η σύζυγός του, Κάτια
Ο Κώστας Καραφώτης και η Κάτια Νανά Μάνου διανύουν μία πολύ όμορφη περίοδο στη ζωή τους, όπως αποκαλύφθηκε μέσα από ρεπορτάζ της εφημερίδας Real News, καθώς ένα χρόνο περίπου μετά […]
GNTM 4: Τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα διαδραστικό μάθημα με τους Άγγελο Μπράτη και Ζενεβιέβ Μαζαρί
6 Δεκεμβρίου 2021 20:20
Μια πρόσκληση του Άγγελου Μπράτη οδηγεί τους top6 σε ένα στούντιο, για μια μέρα γεμάτη
μόδα και χρώματα. Μέσα από τη χρωματολογία και τους κανόνες της, τα παιδιά συμμετέχουν σε
ένα διαδραστικό μάθημα με τους Άγγελο Μπράτη και Ζενεβιέβ Μαζαρί, με τη δράση να
καταλήγει σε μια πολύ ιδιαίτερη φωτογράφηση. Φορώντας ρούχα Angelos Bratis, τα μοντέλα
δέχονται χρωματικές παρεμβάσεις επί τόπου, καθώς ποζάρουν με cool διάθεση για τον φακό της Αθηνάς Λιάσκου. Ο στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να βιώσουν τη live δημιουργία
ενός ρούχου αλλά και να προκύψει μια σειρά από εικαστικές λήψεις, που θα ενταχθούν στο site του σχεδιαστή.
Με την εμπειρία της πρώτης μέρας, το γράμμα για τη νέα δοκιμασία αποχώρησης δημιουργεί την εντύπωση πως το μάθημα τέχνης θα συνεχιστεί και στο διαγωνιστικό σετ. Η διαφημιστική φωτογραφική καμπάνια για το αυτοκίνητο-έπαθλο του GNTM 4 εμπνέεται από μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές της μόδας διαχρονικά. Και αυτή η στιγμή δεν είναι άλλη από το κλείσιμο του show του Alexander McQueen για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 1999 με πρωταγωνίστρια την Shalom Harlow, που αποτέλεσε πραγματική τομή στη μόδα για τη μετάβαση της στον 21ο αιώνα.
Το concept προσαρμόζεται και αναβιώνει με πολλή συγκίνηση για χάρη του διαγωνισμού,
καθώς αποκλειστικά για το GNTM 4 κατασκευάζονται ειδικές κεφαλές, που πετούν χρώμα και προσαρμόζονται σε ρομποτικούς βραχίονες. Τα μοντέλα φορούν custom-made ρούχα Angelos Bratis
και γίνονται ζωντανοί εικαστικοί καμβάδες, σε μια fashion χορογραφία με τα ρομπότ. Το λυρικό αποτέλεσμα απαθανατίζει ο φωτογράφος Αντώνης Γιαμούρης σε μια διπλή λήψη, που συνοψίζει απόλυτα τη φιλοσοφία και το ύφος της καμπάνιας του αυτοκινήτου.
Κάπως έτσι φτάνει ένα ακόμα πλατό ετυμηγορίας, με τους τέσσερις κριτές, Άγγελο Μπράτη, Ισμήνη Παπαβλασοπούλου, Ζενεβιέβ Μαζαρί, Δημήτρη Σκουλό,
να καλούνται να κρίνουν μια σειρά από πολύ εντυπωσιακές λήψεις. Τα άκρα, η διάδραση με τα ρομπότ και η έκφραση, είναι τα σημεία προσοχής τα οποία θα διαμορφώσουν και το αποτέλεσμα. Προς μεγάλη λύπη κριτών και διαγωνιζομένων, ένα μοντέλο δεν κατάφερε να αποδώσει όλα τα ζητούμενα της δοκιμασίας, κάνοντας την τελευταία του στροφή στο χορό του GNTM 4.