Αργύρης Παπαργυρόπουλος: Στο «σφυρί» το σπίτι του επιχειρηματία στη Γλυφάδα
Στο “σφυρί” βγαίνει τον ερχόμενο Οκτώβρη το σπίτι του Αργύρη Παπαργυρόπουλου στη Γλυφάδα. Ο πλειστηριασμός αφορά τη μεζονέτα του επιχειρηματία στην παραλιακή, η οποία βρίσκεται πολύ κοντά στη θάλασσα. Το […]
Γιάννης Φλωρινιώτης: Το τελευταίο «αντίο» στον τραγουδιστή
Συγγενείς και φίλοι έφτασαν στο Γ’ Νεκροταφείο, για την κηδεία του Γιάννη Φλωρινιώτη. Ο τραγουδιστής έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών από ανακοπή. Ανάμεσα στα πρόσωπα που βρέθηκαν […]
Δημήτρης Κοντολάζος: Απών από τον γάμο της κόρης του – Έχουν να μιλήσουν τρία χρόνια
Ο Δημήτρης Κοντολάζος είναι το πρόσωπο που έλαμψε δια της απουσίας του από τον γάμο της κόρης του, Αγγελικής. Σύμφωνα με όσα αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, πατέρας και κόρη […]
GNTM 4: Τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα διαδραστικό μάθημα με τους Άγγελο Μπράτη και Ζενεβιέβ Μαζαρί
6 Δεκεμβρίου 2021 20:20
Μια πρόσκληση του Άγγελου Μπράτη οδηγεί τους top6 σε ένα στούντιο, για μια μέρα γεμάτη
μόδα και χρώματα. Μέσα από τη χρωματολογία και τους κανόνες της, τα παιδιά συμμετέχουν σε
ένα διαδραστικό μάθημα με τους Άγγελο Μπράτη και Ζενεβιέβ Μαζαρί, με τη δράση να
καταλήγει σε μια πολύ ιδιαίτερη φωτογράφηση. Φορώντας ρούχα Angelos Bratis, τα μοντέλα
δέχονται χρωματικές παρεμβάσεις επί τόπου, καθώς ποζάρουν με cool διάθεση για τον φακό της Αθηνάς Λιάσκου. Ο στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να βιώσουν τη live δημιουργία
ενός ρούχου αλλά και να προκύψει μια σειρά από εικαστικές λήψεις, που θα ενταχθούν στο site του σχεδιαστή.
Με την εμπειρία της πρώτης μέρας, το γράμμα για τη νέα δοκιμασία αποχώρησης δημιουργεί την εντύπωση πως το μάθημα τέχνης θα συνεχιστεί και στο διαγωνιστικό σετ. Η διαφημιστική φωτογραφική καμπάνια για το αυτοκίνητο-έπαθλο του GNTM 4 εμπνέεται από μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές της μόδας διαχρονικά. Και αυτή η στιγμή δεν είναι άλλη από το κλείσιμο του show του Alexander McQueen για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 1999 με πρωταγωνίστρια την Shalom Harlow, που αποτέλεσε πραγματική τομή στη μόδα για τη μετάβαση της στον 21ο αιώνα.
Το concept προσαρμόζεται και αναβιώνει με πολλή συγκίνηση για χάρη του διαγωνισμού,
καθώς αποκλειστικά για το GNTM 4 κατασκευάζονται ειδικές κεφαλές, που πετούν χρώμα και προσαρμόζονται σε ρομποτικούς βραχίονες. Τα μοντέλα φορούν custom-made ρούχα Angelos Bratis
και γίνονται ζωντανοί εικαστικοί καμβάδες, σε μια fashion χορογραφία με τα ρομπότ. Το λυρικό αποτέλεσμα απαθανατίζει ο φωτογράφος Αντώνης Γιαμούρης σε μια διπλή λήψη, που συνοψίζει απόλυτα τη φιλοσοφία και το ύφος της καμπάνιας του αυτοκινήτου.
Κάπως έτσι φτάνει ένα ακόμα πλατό ετυμηγορίας, με τους τέσσερις κριτές, Άγγελο Μπράτη, Ισμήνη Παπαβλασοπούλου, Ζενεβιέβ Μαζαρί, Δημήτρη Σκουλό,
να καλούνται να κρίνουν μια σειρά από πολύ εντυπωσιακές λήψεις. Τα άκρα, η διάδραση με τα ρομπότ και η έκφραση, είναι τα σημεία προσοχής τα οποία θα διαμορφώσουν και το αποτέλεσμα. Προς μεγάλη λύπη κριτών και διαγωνιζομένων, ένα μοντέλο δεν κατάφερε να αποδώσει όλα τα ζητούμενα της δοκιμασίας, κάνοντας την τελευταία του στροφή στο χορό του GNTM 4.