Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci στην εποχή του κορονοϊού

21 Απριλίου 2020 13:30

Γκούτσι

Ο διάσημος οίκος μόδας ξεκίνησε μια νέα καμπάνια σε συνεργασία με τον σχεδιαστή και σύμβουλο Γουίλι Ντατίρα. Οι δημιουργίες «αποτελούν κλειδί για την αρμονία, τη γενναιοδωρία και την ευεξία». Γάντια μιας χρήσης που παραπέμπουν στους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό και κίτρινο τριαντάφυλλο που αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία είναι στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας του οίκου Gucci για τον κορωνοϊό.
Η Gucci συνεργάστηκε με τον σχεδιαστή και σύμβουλο του οίκου Γουίλι Ντατίρα.
«Γάντια μίας χρήσης, κίτρινα τριαντάφυλλα από τον Γουίλι Ντατίρα, που εξηγεί: “Το κίτρινο τριαντάφυλλο στη γλώσσα των λουλουδιών αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία. Προσωπικά για εμένα, τα λουλούδια είναι σύμβολο ζωής. Το γάντι μίας χρήσης είναι η υπενθύμιση ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα υγείας σε όλο τον κόσμο δουλεύουν σκληρά για να θεραπεύσουν ανθρώπους και να σώσουν ζωές. Πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για εκείνους… Τα mudras είναι χειρονομίες που χρησιμοποιούμε στον διαλογισμό για να κάνουμε κανάλια για τη ροή της ενέργειας του σώματος, να φέρουμε οφέλη όπως ενσυνειδητότητα, συγκέντρωση και λιγότερο άγχος», γράφει στην ανάρτησή του ο Οίκος Gucci.