Η πρωτότυπη παρουσίαση της συλλογής Autumn/Winter ’20-’21 του οίκου Gucci

21 Φεβρουαρίου 2020 19:08

Γκούτσι

Αμφιλεγόμενος ναι, πρωτοπόρος και οραματιστής επίσης ναι αλλά πάνω από όλα ιδιοφυής – o Alessandro Michele δεν θεωρείται τυχαία μία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες της σύγχρονης μόδας.
Κατάφερε να εκτοξεύσει τον οίκο Gucci τόσο εμπορικά αλλά κυρίως δημιουργικά, «επιβάλλοντας» με τον καλύτερο τρόπο την ιδιαίτερη αισθητική του που τάραξε τα νερά της βιομηχανίας -ήταν η φρέσκια έμπνευση που χρειαζόταν και ο ίδιος βρήκε όλο το χώρο να το κάνει στο τιμόνι του ιστορικού ιταλικού οίκου.
Στα σχόλια που θέλουν το σχεδιαστή να περνά, παρ’ όλα αυτά, μια περίοδο καλλιτεχνικής στασιμότητας όσον αφορά τον πυρήνα της δουλειάς του -δηλαδή τα ρούχα, πέρα από concept, φωτογραφήσεις και συνεργασίες με το Γιώργο Λάνθιμο- ο Michele απάντησε με ένα εντυπωσιακό show το οποίο κέρδισε το κοινό με το concept του.
Οι καλεσμένοι έλαβαν προσκλήσεις μέσω Whatsapp, προσπερνώντας την κοστοβόρα και επιβλαβή για το περιβάλλον, τυπωμένη πρόσκληση (και οι μικρές κινήσεις μετρούν).

Γκούτσι

Η είσοδος γινόταν απευθείας από το backstage, και το κοινό βρισκόταν ανάμεσα στα μοντέλα που βάφονταν και ετοιμάζονταν, με τους make up artists και τους στιλίστες στο peak της αδρεναλίνης τους.

Άλλωστε, στα show notes που δημοσιεύτηκαν στο Instagram του οίκου, ο σχεδιαστής έγραφε ότι ήθελε για πρώτη φορά να δείξει το «από μέσα», τη διαδικασία πριν το αποτέλεσμα, να φέρει στο φως τη δουλειά των ανθρώπων πίσω από τα φώτα.
Αντί για πασαρέλα, ένας οκτάγωνος γυάλινος θόλος, επέτρεπε στο κοινό να παρατηρεί τα μοντέλα καθώς ετοιμάζονταν και στη συνέχεια στήνονταν προσοχή, με τα looks τους έτοιμα -το Bolero του Ραβέλ έπαιζε σαν μουσική υπόκρουση.
Όσον αφορά τα ρούχα, ο Michele έμεινε πιστός στο weird και ιδιαίτερο όραμά του, με μια έξτρα δόση preppy αλλά και gothic στοιχεία.
Στο τέλος, τα μοντέλα περπάτησαν μπροστά από το θόλο, και τη θέση τους πήραν οι στιλίστες και οι βοηθοί.