Κίκα Γεωργίου: Mία Ελληνίδα στο «New Pope»

3 Φεβρουαρίου 2020 12:18

Κίκα

Μετά από μια αξιόλογη καριέρα εντός συνόρων και ένα βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, η ταλαντούχα ηθοποιός βλέπει το όνομά της στους τίτλους μιας ακόμα επιτυχίας του Πάολο Σορεντίνο.
Κατεβαίνοντας από τους ουρανούς το 2016, το «The Young Pope» ήταν ένα από τα πιο ξεχωριστά θεάματα στη μικρή οθόνη, το οποίο μάλιστα υπέγραφαν τεράστιοι καλλιτέχνες. Όταν, δε, ανακοινώθηκε ότι τον κεντρικό ρόλο του καυτού νέου Πάπα θα είχε ο Τζουντ Λο, προεξοφλήθηκε και η επιτυχία της σειράς. Ο νέος Πάπας θα ήταν πανέμορφος, τολμηρός, συγκλονιστικά σέξι και σε μια υπαρξιακή σύγχυση που θα του πρόσδιδε μεγαλύτερη γοητεία. Ο δεύτερος κύκλος της σειράς ξεκινά με την άφιξη του σκοτεινού Τζον Μάλκοβιτς στον ρόλο του νέου Πάπα που ανοίγει τις πόρτες της Εκκλησίας, καθώς όλες οι εκκρεμείς υποθέσεις της πρώτης σεζόν αναζητούν λύση.
Στο καστ του 2020 εντάσσεται και η ταλαντούχα Κύπρια ηθοποιός Κίκα Γεωργίου. Με αξιόλογες συνεργασίες με σκηνοθέτες όπως ο Πίτερ Στάιν, ο Γιάννης Χουβαρδάς, ο Γρηγόρης Χατζάκης και ένα βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου το 2012, ο Πάολο Σορεντίνο βλέποντάς τη σε self-tape το 2018 της έδωσε τον ρόλο.
Ένα δωρικό, ειλικρινές «Δεν ξέρω» είναι η απάντησή της στο τι νομίζει ότι διέκρινε ο Σορεντίνο στο πρόσωπό της. Παρά το πλούσιο βιογραφικό της και τα συνεχή ταξίδια της ανά τον κόσμο, έχει ελάχιστες αναρτήσεις στα social media. Ούτε φωτογραφίες ανεβάζει στο Instagram με τους διάσημους συμπρωταγωνιστές της. Με διακριτικότητα υποστηρίζει ότι για να «υπάρξεις» στο σύμπαν των social media χρειάζεται αρκετή δουλειά, η οποία πρέπει να σου αρέσει και επιπλέον πρέπει να έχεις κάποιο σχετικό ταλέντο για να τη διαχειριστείς. Η Κίκα όμως προτιμά να διοχετεύει την ενέργειά της αλλού. Στον άτυπο πόλεμο μεταξύ τηλεόρασης και θεάτρου υποστηρίζει τη μικρή οθόνη -την είχαμε δει στο «Ευτυχισμένοι μαζί»- γιατί είναι το πιο δυνατό Μέσο που μπορεί να έχει στα χέρια του ένας δημιουργός για να μπει στο σπίτι του θεατή.

Διαβάστε περισσότερα εδώ