Lio: Η ιστορία πίσω από το εστιατόριο, κλαμπ, καμπαρέ του θρυλικού ισπανικού Pascha

Δημοσιεύθηκε: 28 Ιουλίου 2021 19:00
Lio: Η ιστορία πίσω από το εστιατόριο, κλαμπ, καμπαρέ του θρυλικού ισπανικού Pascha

Ένα εξαιρετικά επιτυχημένο concept, δημιουργία του εμβληματικού Pacha Group, που έχει γίνει σύμβολο της νυχτερινής διασκέδασης στην Ίμπιζα.

Kι έχει αποκτήσει διεθνή φήμη ήρθε επιτέλους και στυν Ελλάδα. Που αλλού; Στη Μύκονο

Το περίφημο Lio, ένα από τα πιο διάσημα και πιο glamourous καμπαρέ του κόσμου, έρχεται φέτος το καλοκαίρι στη Μύκονο.

Kαι προσθέτει μια ξεχωριστή νότα στην περίφημη νυχτερινή διασκέδαση του κοσμοπολίτικου νησιού.

Το cabaret dining συνδυάζει την εμπειρία ενός μοντέρνου αισθησιακού σόου με την γαστρονομική απόλαυση, τις εκλεπτυσμένες μεσογειακές γεύσεις και την άψογη εξυπηρέτηση.

Ένα εξαιρετικά επιτυχημένο concept, δημιουργία του εμβληματικού Pacha Group, που έχει γίνει σύμβολο της νυχτερινής διασκέδασης στην Ίμπιζα κι έχει αποκτήσει διεθνή φήμη.

Μια μυστική πόρτα σε ένα από τα στενά δρομάκια της Χώρας της Μυκόνου είναι η πύλη που οδηγεί στον μαγευτικό κόσμο του Lio Mykonos.

Ο εντυπωσιακός κήπος είναι το σκηνικό για το μοναδικό αυτό concept που συνδυάζει την κομψότητα με τον ηδονισμό.

Tο Lío Mykonos παρουσιάζει το show «La Fête Sauvage», διάρκειας δυόμισι ωρών, κατά το οποίο διεθνείς καλλιτέχνες, τραγουδιστές, χορευτές και ακροβάτες, θα εξάψουν τις αισθήσεις των καλεσμένων.

Άνοιξε, με ένα μοναδικό πάρτι το εξαιρετικό εστιατόριο-club-cabaret του θρυλικού ομίλου Pascha, «Liο» στη Μύκονο.

Το οποίο είχε στα εγκαίνιά του, στις 9 Ιουλίου, την «καπιταλιστική διεθνή» των «κιμπάρηδων» αλλά και τη βραβευμένη με ‘Όσκαρ ηθοποιό Αν Χαθαγουέη.

Η Μύκονος έχει πολλά κοινά στοιχεία με την Ίμπιζα αλλά και το Τουλούμ στο Μεξικό, είναι ότι και τα τρία μέρη αν κάποιος τα κατακτήσει, έχει κάνει το πρώτο βήμα προς τη διεθνή αναγνώριση.

Αφού η Μύκονος για παράδειγμα, είναι μια διεθνής μητρόπολη του καλοκαιριού. Πώς να μην κατακτήσεις τον κόσμο, αφού πρώτα κερδίσεις το νησί;

Έτσι λοιπόν, κάποιος ψιθύρισε στους ανθρώπους του ομίλου Pacha ότι το πιο κοσμοπολίτικο νησί μας έγινε πολύ «οριεντάλ».

Και οι Ισπανοί «κονκισταδόρες» φρόντισαν να οργανώσουν τη δικιά τους εκστρατεία στο νησί των ανέμων για να το επαναφέρουν στις πιο Δυτικές αναφορές.

Παρότι ο CEO του ομίλου ίχε πει ότι σε επίπεδο νυχτερινής ζωής η Ίμπιζα είναι πιο προηγμένη από τη Μύκονο, όσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών στα νυχτερινά μαγαζιά.

Θα λέγαμε ότι αυτό που κερδίζει τον κόσμο και τους celebrities και στα δύο μέρη, είναι μία και μόνο λέξη: Η ελευθερία. Αυτή είναι η πολυτέλεια που αναζητούν όλοι.

 

 

Το Pacha είναι ο θρύλος της ευρωπαϊκής νύχτας

Το πρώτο Pacha δημιουργήθηκε το 1966 στην παραθαλάσσια πόλη Σίτζες που βρίσκεται γύρω στα σαράντα χιλιόμετρα έξω από τη Βαρκελώνη.

Ήταν και παραμένει το πνευματικό παιδί του Ricardo Urgell, που γεννήθηκε στη Βαρκελώνη το 1937 και είναι εγγονός του γνωστού Ισπανού ζωγράφου Modesto Urgell.

Tο όνομα του Pacha προήλθε από το σχόλιο της πρώτης του γυναίκας Marisa Cobos που του έλεγε ότι με τα λεφτά που θα κέρδιζε από το κλαμπ θα ζούσε σαν τον «Πασά».

Έτσι κι έγινε. Εφτά χρόνια αργότερα άνοιξε και στην Ίμπιζα και έγινε γνωστό σε ολόκληρο τον κόσμο. Mιλάμε για το ιστορικό κλαμπ που έζησε όλα τα μεγάλα κινήματα αμφισβήτησης των 60’ς και των 90’ς, από τους χίπις.

Μέχρι την έκρηξη της ηλεκτρονικής μουσικής και τα «Καλοκαίρια της Αγάπης» της δεκαετίας του’90. Κάτι που δεν το φανταζόταν ο ιδρυτής του από την αρχή, στα είκοσί του που έκανε μαθήματα θαλάσσιου σκι στην παραλία του Σίτζες.

Ο ιδρυτής του Pacha, Urgell, κατάλαβε γρήγορα όμως την αξία του ονόματος της επιχείρησης του, ως brand και γρήγορα επεκτάθηκε και σε άλλους τομείς, πρεσβεύοντας την πολυτέλεια και την μποέμικη χαλαρότητα.

Έτσι δεν άργησε να δημιουργήσει και το El Hotel Pacha. Η δημιουργία μιας δυνατής και διεθνούς «μάρκας», όπως είναι αυτή του Pacha προϋποθέτει και κάτι άλλο.

Την ύπαρξη μιας φιλοσοφίας ζωής που προβάλει ένα lifestyle και ψυχαγωγικό brand όπως το Pacha. Κάτω από το brand Pacha υπάρχουν τα clubs Pacha (όχι στην Μύκονο).

Υπάρχει το Lio (Ibiza & Μύκονο από φέτος) και τα ξενοδοχεία (στη Μύκονο έχει ανοίξει το Destino στον Άγιο Στέφανο).

Χρήμα, περισσότερο χρήμα…

Βέβαια στην επέκταση του Ισπανικής προέλευσης brand, παγκοσμίως, δεν έπαιξε μόνο η φοβερή ιστορία του.

Αλλά και το γεγονός ότι από το 2017 αγόρασε τα δικαιώματά του το αμερικάνικο επενδυτικό fund Trilantic Europe, που έχει ως έδρα του το Λονδίνο. Για αυτό ανέλαβε CEO του ομίλου o Nick Mc Cabe που είναι Αμερικάνος.

Να προσθέσουμε ότι το Lio θα παρουσιάσει φέτος το show «La Fete Sauvage» που θα διαρκεί 2,5 ώρες περιλαμβάνοντας χορευτικό πρόγραμμα με καλλίγραμμες χορεύτριες, για να μένουν, εν ώρα φαγητού, αλλά και μετά στη χώνεψη, όλες οι αισθήσεις σε πλήρη απασχόληση.

Μιλώντας για το φαγητό, το Lio που είχε ξεκινήσει στην Ίμπιζα το 2011, προσφέρει μεσογειακή κουζίνα και μάλλον σε γκουρμέ ατμόσφαιρα.

Lio θα ανοίξει και στο Cafe de Paris που υπάρχει από το 1924 στο Λονδίνο και στο οποίο έχουν τραγουδήσει οι Sinatra, Marlene Dietrich αλλά και George Michael.

Αναβιώνει το κλίμα του Παριζιάνικου καμπαρέ με την ανανέωση της μεσογειακής φρεσκάδας. Το αποτέλεσμα αποτελεί διασταύρωση μοντερνιάς και γκλάμουρ.