Μύκονος: νέα καταγγελία για εξωφρενική χρέωση σε εστιατόριο – «Μας περικύκλωσαν, έκλεισαν την είσοδο»

Συντάκτης: Newsroom

25 Μαΐου 2022 23:25

Νέα καταγγελία στη Μύκονο για «χρυσό» λογαριασμό αλλά και για συμπεριφορά προσωπικού μαγαζιού. Στην αρχή είχαμε τα χρυσά καβουροπόδαρα. Τώρα είχαμε τη χρυσή ασταμακαρονάδα. Και κοινό χαρακτηριστικό των δύο υποθέσεων; Ότι ιδιοκτήτες και προσωπικό συμπεριφέρθηκαν ως… μπράβοι προκειμένου να πληρωθεί ο λογαριασμός.

Η Μύκονος φαίνεται ότι έχει γίνει από τα αγαπημένα trends της Daily Mail που αναφέρεται σε καταγγελίες τουριστών που περνούν τις διακοπές τους στο Νησί των Ανέμων. Μετά την τουρίστρια από το Τέξας Brenda Moulton και την κόρη της που για δύο βασιλικά καβουροπόδαρα και δύο κοκτέιλ πλήρωσαν κάτι παραπάνω από 600 ευρώ ήρθε η σειρά της Cheryl Lamphere.
Η 43χρονη Cheryl Lamphere μίλησε στην DailyMail.com και καταφέρθηκε κατά του εστιατορίου. Υποστήριξε ότι η παρέα της παραπλανήθηκε, εκφοβίστηκε και εξαπατήθηκε ώστε να πληρώσει 1.640 δολάρια για φαγητό που δεν δικαιολογούσε την εξωφρενική αυτή τιμή. Οι ίδιες, όπως υποστηρίζει, είχαν παραγγείλει ένα πιάτο καλαμαράκια, μια αστακομακαρονάδα, μια σαλάτα και ψωμί.
Η καταγγέλλουσα είπε ότι με την παρέα της επισκέφθηκαν το νησί στις 3 Μαΐου και η πρώτη τους βραδιά καταστράφηκε όταν άνθρωποι του εστιατορίου, όπως υποστήριξε, τις περικύκλωσαν όταν τόλμησαν να αμφισβητήσουν τον λογαριασμό.

Μύκονος: νέα καταγγελία για εξωφρενική χρέωση σε εστιατόριο - «Μας περικύκλωσαν, έκλεισαν την είσοδο»

«Σηκώθηκαν και μας περικύκλωσαν»

«Όλοι οι άνδρες στο εστιατόριο σηκώθηκαν και μας περικύκλωσαν, ήταν τουλάχιστον πέντε, και σχεδόν μας έκλεισαν την είσοδο. Ήταν μια πολύ, πολύ τρομακτική κατάσταση, γιατί ήμασταν έξι γυναίκες που μας περικύκλωναν πέντε άνδρες… Πρέπει να προσθέσω ότι ήταν όλοι ντυμένοι στα μαύρα, ήταν κάπως γκανγκστερικό», δήλωσε η Lamphere στην DailyMail.com.
Η καταγγέλλουσα, υπεύθυνη μάρκετινγκ, δήλωσε ότι προσέγγισε την παρέα της στην παραλία ένας «πιεστικός», όπως τον χαρακτήρισε, σερβιτόρος, ο οποίος τους έδειξε μόνο για λίγο το μενού, πριν τις οδηγήσει στο εστιατόριο.
Είπε ότι το φαγητό, και ειδικά η γεύση του, κατά τη γνώμη της, δεν δικαιολογούσε τον τεράστιο λογαριασμό.
«Ξέρετε, υπερηφανεύονται ότι χρησιμοποιούν επιλεγμένα υλικά, αλλά ο αστακός ήταν απαίσιος. Όλα τα άλλα ήταν εντάξει, αλλά ο αστακός ήταν ίσως ο χειρότερος που έχω φάει ποτέ. Ειλικρινά, μόλις και μετά βίας τρωγόταν», πρόσθεσε η Lamphere.
«Είμαστε δυναμικές, επαγγελματίες γυναίκες, αναρωτιόμαστε συνεχώς πώς μας συνέβη αυτό», δήλωσε η Lamphere στην DailyMail.com.
Γύρω στις 7:30 μ.μ. στις 3 Μαΐου, οι φίλες αποφάσισαν να εξερευνήσουν την περιοχή γύρω από το ξενοδοχείο, αποφασίζοντας ότι ήθελαν να δειπνήσουν κάπου αλλού από το εστιατόριο του ξενοδοχείου και έκαναν μια βόλτα στην παραλία, για να επιλέξουν ένα μέρος για φαγητό.
Είπε ότι η παρέα της ήταν σε θέση να δει ότι οι τιμές κυμαίνονταν κατά μέσο όρο γύρω στα 32 δολάρια και αποφάσισε να παραγγείλει τρία πιάτα, επειδή δεν πεινούσαν ιδιαίτερα.
«Είπαμε ”περιμένετε”, πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε να παραγγείλουμε», υποστηρίζει. Μετά από επίμονη παράκληση μιας από τις γυναίκες, ο σερβιτόρος της έδειξε το μενού, αλλά δεν την άφησε για πολύ. «Το κράτησε ίσα ίσα για να δει τι θέλαμε. Δεν πεινούσαμε πολύ, οπότε συμφωνήσαμε να παραγγείλουμε μόνο κάποια πιάτα για να τα μοιραστούμε», είπε η Lamphere.
Παρήγγειλαν την αστακομακαρονάδα, καλαμαράκια, μια σαλάτα και ψωμί. Μια γυναίκα από την παρέα παρήγγειλε ένα μπουκάλι σαμπάνιας αξίας 214 δολαρίων, το οποίο χρεώθηκε αμέσως και ξεχωριστά.
Υποστηρίζει ακόμη ότι παρότι προσπάθησαν να κάνουν ξεκάθαρο με κάθε τρόπο ότι ήθελαν μόνο ένα πιάτο από το κάθε τι που παρήγγειλαν, θεωρούν ότι η ομάδα του εστιατορίου είχε χρησιμοποιήσει τη δικαιολογία του γλωσσικού εμποδίου για να τους χρεώσει σκόπιμα φαγητό που δεν μπορούσαν καν να φάνε, καθώς οι ποσότητες που ήρθαν στο τραπέζι τους ήταν μεγάλες. Κατάλαβαν τότε, υποστηρίζει, ότι ο λογαριασμός θα ήταν τεράστιος. Ανέφερε ακόμη ότι οι σερβιτόροι συνεχώς τις παρότρυναν να παραγγείλουν στρείδια, κάτι το οποίο οι ίδιες απέρριπταν.

Μύκονος: νέα καταγγελία για εξωφρενική χρέωση σε εστιατόριο - «Μας περικύκλωσαν, έκλεισαν την είσοδο»

Πλήρωσαν τον λογαριασμό για να φύγουν

Όταν ήρθε η ώρα της πληρωμής, υποστηρίζει η γυναίκα από το Σιάτλ, οι άνθρωποι του εστιατορίου της ζήτησαν να πάει μέσα να πληρώσει, κάτι που την έκανε να νιώσει άβολα. Στη συνέχεια τις κύκλωσαν οι υπάλληλοι του εστιατορίου και στο τέλος πλήρωσαν το λογαριασμό για να μπορέσουν να φύγουν.
Η Lamphere δήλωσε ότι πιστεύει πως η στρατηγική του εν λόγω εστιατορίου είναι να μην αφήνει τους πελάτες του να δουν το μενού στο οποίο αναφέρονται οι τιμές ανά 100 γραμμάρια, ενώ οι παραγγελίες αντιστοιχούν σε 300 γραμμ. φαγητού.
«Έτσι, στην πραγματικότητα, όταν παίρνετε μια παραγγελία από κάτι, στην πραγματικότητα παίρνετε τρεις», καταγγέλει η Lamphere.
Όταν επέστρεψαν στις ΗΠΑ επιχείρησαν να αμφισβητήσουν τη χρέωση μέσω της τραπέζης της κάρτας που χρησιμοποίησαν και αναμένουν ακόμη την απάντηση, ωστόσο στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας υποστηρίζει ότι διαπίστωσαν ότι η εταιρεία που εμφανίζεται να έχει κάνει τη χρέωση είναι ένα… αμερικανικό γραφείο ενοικίασης αυτοκινήτων.
Όλα τα παραπάνω είναι ισχυρισμοί και καταγγελίες της γυναίκας από το Σιάτλ που διατυπώθηκαν στη συνέντευξή της στην Daily Mail.