Φαινόμενο Rihanna: Ό,τι κι αν κάνει η σούπερ σταρ, πουλάει – δες την με hot εσώρουχα με τη σφραγίδα της

13 Απριλίου 2019 12:05

 Rihanna. Μια γυναίκα-φαινόμενο. Στα 31 της χρόνια, εκτός από κορυφαίες επιτυχίες, λανσάρει και απίστευτα καλλυντικά Fenty Beauty, αλλά και πολύ καυτά εσώρουχα, που είναι στην κορυφή των προτιμήσεων καταρχάς των φαν του Instagram. 

Μια πολύ νέα γυναίκα, που το 2016 η περιουσία της άγγιζε τα 160 εκατομμύρια δολάρια. Μια περιουσία που αυξάνεται συνεχώς, δεδομένου ότι και η επιχείρηση εσωρούχων και καλλυντικών της αποφέρουν τα… μέγιστα.

Κόστισε 150 εκατομμύρια στον Mr Snapchat η «κατσάδα» της

Δεν ήταν, όμως, όλα ρόδινα, καθώς είχε και πολέμιους. Το 2018 ο διευθύνων σύμβουλος της Snap είδε την περιουσία του να μειώνεται μετά την «κατσάδα» της δημοφιλούς τραγουδίστριας, Ο Evan Spiegen ζητούσε από τους φαν της στα social media να διαγράψουν από τα κινητά τους εφαρμογή που είχε εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο στην «τσέπη» του CEO της εταιρείας, του οποίου η περιουσία μειώθηκε κατά 150 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε μόλις δύο εικοσιτετράωρα.

Αυτό ήταν αποτέλεσμα της «κατσάδας» της Rihanna. Η επίθεσή της Rihanna στο Snapchat ξεκίνησε όταν δημοσίευσε μια διαφήμιση που ζητούσε από τους χρήστες να επιλέξουν τι θα προτιμούσαν να κάνουν: να ρίξουν ένα χαστούκι στη Rihanna ή μια γροθιά στο πρόσωπο του Chris Brown, του πρώην πρώην φίλου της τραγουδίστριας που την είχε χτυπήσει πολλές φορές το 2009.

Παρότι η Snap διέγραψε τη διαφήμιση και απολογήθηκε στη Rihanna, η τραγουδίστρια δεν δέχτηκε τη συγγνώμη και συνέστησε στους θαυμαστές της να γυρίσουν την πλάτη στο Snapchat. «Ξοδέψατε λεφτά για να προβάλετε κάτι που θα προκαλούσε ντροπή στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας, και θα τα γελοιοποιούσατε!» έγραφε στο μακροσκελές της μήνυμα η Ri-Ri οδηγώντας σε «βουτιά» τις μετοχές της εταιρείας.

Τα επικερδή εσώρουχα

Τον περασμένο Mάιο παρουσίασε τη δική της σειρά lingeries, με μοντέλα ακόμα και ευτραφείς, πολύ juicy γυναίκες. Το στρόφαρε καλά στο πανέξυπνο μυαλουδάκι της και διαπίστωσε πως έτσι τα κέρδη της θα πολλαπλασιάζονταν. Πολλές φορές, δε, η ίδια ποζάρει με καυτά εσώρουχα, απογειώνοντας τα “likes” στο λογαριασμό της επιχείρησής της και στο Instagram αυξάνοντας έτσι και τα μηδενικά στο τέλος στον τραπεζικό της λογαριασμό. Μάλιστα, να υπενθυμίσουμε εδώ, για όσους δεν ξέρουν την ειδική περίπτωσή της, ότι η επιχείρηση των εσωρούχων της είχε και τις ευλογίες διάσημων μοντέλων.Plus sized μοντέλα, κορίτσια με ροζ μαλλιά, τατουάζ και διασημότητες μοιράστηκαν την πασαρέλαs με τις Gigi και Bella Hadid στο Brooklyn Navy Yard, όπου η Rihanna παρουσίασε το σόου της Savage x Fenty για την ετικέτα εσωρούχων της. Τι άλλο να ζητήσει…

Ντονατέλλα Αδάμου