Quantcast

ΣΚΑΪ: Εκτοπίζουν το Voice για το Survivor!

14 Νοεμβρίου 2025 10:02

Απίστευτη ανατροπή στον τηλεοπτικό χάρτη! Ο ΣΚΑΪ πήρε μία απόφαση που προκαλεί έντονο παρασκήνιο και απορίες… Τερματίζει άρον άρον το πιο επιτυχημένο μουσικό του πρόγραμμα το «The Voice» για να ρίξει ξανά στη μάχη το «Survivor».

Οι πληροφορίες που φτάνουν είναι κυριολεκτικά αποφάσεις της τελευταίας στιγμής. Το «Voice», το οποίο χάρισε και φέτος στον σταθμό νούμερα-ρεκόρ που άγγιζαν το 30% και σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνούσαν το 35%, οδεύει προς πρόωρο φινάλε.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, την περασμένη Κυριακή 2 Νοεμβρίου, ο μουσικός διαγωνισμός κατέκτησε μία ακόμη –διπλή– πρωτιά στους πίνακες τηλεθέασης. Βρέθηκε στην πρώτη θέση στο σύνολο κοινού, στη ζώνη μετάδοσής του, με 25,1% και στην πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό 18-54 με 19,1%. 2.460.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν στη συχνότητα του ΣΚΑΪ έστω για 1’.

Ο τελικός του The Voice που έχει προγραμματιστεί για τις 27 Δεκεμβρίου αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Τα στοιχήματα για τον νικητή βέβαια, δεν έχουν ακόμα αρχίσει, όμως ήδη ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει ένα επεισόδιο-γιορτή με live εμφανίσεις, special guests και μια παραγωγή αντάξια της επιτυχίας του show. Το κανάλι, γνωρίζοντας ότι το «Voice» αποτελεί τη μεγαλύτερη τηλεοπτική του δύναμη, θέλει να κλείσει τη σεζόν με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο — και να κρατήσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών μέχρι την τελευταία στιγμή.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, το μουσικό show προκειμένου να τελειώσει τέλος του Δεκέμβρη τα επεισόδια, από αυτή την εβδομάδα προστίθεται μια επιπλέον μέρα στο πρόγραμμα και θα προβάλλεται πλέον τρεις συνεχόμενες ημέρες – Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Το κανάλι βιάζεται και αυτό γιατί θέλει μέχρι την Πρωτοχρονιά να έχει ρίξει στον αέρα το Survivor, τους Αθηναίους VS Επαρχιώτες, ποντάροντας ξανά στο reality επιβίωσης, παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η πορεία του μόνο επιτυχημένη δεν υπήρξε.

Πολλοί μιλούν για ένα ρίσκο τεράστιο, αφού το Voice θεωρείται το μοναδικό σταθερό χαρτί του σταθμού, με φανατικό κοινό και αξιοζήλευτα ποσοστά τηλεθέασης. Αντίθετα, το Survivor της περασμένης χρονιάς κατέγραψε μονοψήφια νούμερα, προκαλώντας ανησυχία και μεγάλη ζημιά στο πρόγραμμα του καναλιού.

Κι όμως, η διοίκηση του ΣΚΑΪ φαίνεται να βλέπει το reality για άλλη μια φορά, ως «μάννα εξ ουρανού», ελπίζοντας ότι μία ανανεωμένη εκδοχή θα ξανακερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού.
Τα απανωτά «όχι» των παικτών

Με δέλεαρ το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο των 250.000 ευρώ, οι προετοιμασίες για το νέο Survivor έχουν ήδη ξεκινήσει. Η παραγωγή δουλεύει πυρετωδώς για να οργανώσει τα πάντα στον Άγιο Δομίνικο. Τα συνεργεία προετοιμάζονται, τα σκηνικά ανανεώνονται και τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά για τη στελέχωση των ομάδων.

Ωστόσο, η επιλογή παικτών αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη γίνει εκατοντάδες προτάσεις σε γνωστά πρόσωπα από τον χώρο των social media, TikTokers, influencers και αθλητές – αλλά το ποσοστό των “όχι” είναι εντυπωσιακά υψηλό. Πολλοί διστάζουν να αφήσουν την καθημερινότητά τους για ένα τόσο απαιτητικό και αβέβαιο project, ενώ και οι οικονομικοί όροι για όσους αγωνιστούν φέτος είναι σαφώς πιο περιορισμένοι.

Η παραγωγή της Acun Medya, θέλοντας να ξεκινήσει «καθαρή», έχει εξοφλήσει όλα τα προηγούμενα χρωστούμενα, όμως οι νέοι μισθοί θα είναι κατά πολύ χαμηλότεροι από εκείνους των προηγούμενων ετών. Ο ΣΚΑΪ επιδιώκει να στηρίξει τη νέα σεζόν του Survivor σε φρέσκα πρόσωπα, χαμηλότερο κόστος και –κυρίως– στην ελπίδα ότι η νοσταλγία του κοινού θα το φέρει ξανά στην κορυφή.

Το αν αυτή η απόφαση θα αποδειχθεί σωστή ή αυτοκαταστροφική, μένει να φανεί. Το σίγουρο είναι πως η ξαφνική «εκτόπιση» του Voice, ενός προγράμματος που υπήρξε η «ναυαρχίδα» του ΣΚΑΪ στην αρχή της τηλεοπτικής σεζόν, προκαλεί έντονο προβληματισμό και συζητήσεις στα τηλεοπτικά πηγαδάκια. Γιατί, όπως όλα δείχνουν, το κανάλι του Φαλήρου ρισκάρει να θυσιάσει τη σιγουριά της επιτυχίας για ένα ακόμα πείραμα με αβέβαιη κατάληξη.

Και το κοινό περιμένει να δει αν το νέο Survivor θα σταθεί αντάξιο των προσδοκιών – ή αν θα αποδειχθεί για ακόμη μία φορά η πιο ακριβή… «επαναληπτική αποτυχία» της χρονιάς.