Quantcast

Σμαράγδα Καρύδη: Η αντίδραση on camera για τον Θοδωρή Αθερίδη

Συντάκτης: Newsroom

20 Μαΐου 2026 15:00

Η Σμαράγδα Καρύδη έδωσε το «παρών» το βράδυ της Τρίτης 19 Μαΐου στην παρουσίαση του νέου καλλιτεχνικού προγράμματος του Εθνικό Θέατρο και, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν πέρασε απαρατήρητη. Η αγαπημένη ηθοποιός έκλεψε τις εντυπώσεις με την κομψή της εμφάνιση και τη χαλαρή διάθεσή της, ενώ οι τηλεοπτικές κάμερες και οι δημοσιογράφοι έσπευσαν να της αποσπάσουν δηλώσεις για τη νέα θεατρική σεζόν αλλά και για τα προσωπικά της.

Η ίδια μίλησε με ενθουσιασμό για τη συνεργασία της στο Εθνικό Θέατρο, καθώς τη νέα χρονιά θα πρωταγωνιστήσει στην κωμωδία του William Shakespeare «Πολύ κακό για το Τίποτα», σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνος Ρήγος.

«Θα είμαι εδώ του χρόνου και είμαι πολύ χαρούμενη. Είναι πολύ τιμητικό», είπε αρχικά η Σμαράγδα Καρύδη, εμφανώς ευδιάθετη και συγκινημένη για τη νέα αυτή θεατρική πρόκληση.

Ωστόσο, η ατμόσφαιρα άλλαξε όταν οι ερωτήσεις πήγαν προς την προσωπική της ζωή και συγκεκριμένα στις πρόσφατες δηλώσεις του Θοδωρής Αθερίδης για τη σχέση τους μετά τον χωρισμό τους. Η ηθοποιός φάνηκε να μην θέλει να δώσει συνέχεια στο θέμα και έκοψε ευγενικά αλλά αποφασιστικά τη συζήτηση.

«Δεν θέλω να σας απαντήσω σε κάτι που δεν έχει σχέση με το Εθνικό Θέατρο και για αυτό δεν θέλω να με ρωτήσετε και τίποτα άλλο. Γεια σας».

Η αντίδρασή της σχολιάστηκε έντονα, καθώς η Σμαράγδα Καρύδη έχει επιλέξει εδώ και χρόνια να κρατά χαμηλούς τόνους όσον αφορά την προσωπική της ζωή, αποφεύγοντας τις δημόσιες τοποθετήσεις γύρω από τη σχέση της με τον Θοδωρή Αθερίδη.

Λίγο καιρό πριν, ο γνωστός ηθοποιός είχε μιλήσει ανοιχτά για τη σχέση που εξακολουθούν να διατηρούν, παρά τον χωρισμό τους, τονίζοντας πως ο δεσμός τους παραμένει πολύ δυνατός και ουσιαστικός.

«Με τη Σμαράγδα και βγαίνουμε και κάνουμε και γιορτές μαζί. Δεν θα χωρίσω ποτέ με τη Σμαράγδα. Δεν θα μπορούσα να πληγώσω τη Σμαράγδα κι ούτε εκείνη εμένα (…) Με την Σμαράγδα δεν θα χωρίσω ποτέ στη ζωή μου, δεν έχω χωρίσει ούτε με πεθαμένους. Εγώ στους πεθαμένους μιλάω κάθε βράδυ», κατέληξε ο Θοδωρής Αθερίδης.

Παρά το τέλος της πολυετούς σχέσης τους, οι δυο τους φαίνεται πως έχουν καταφέρει να κρατήσουν μια ιδιαίτερα στενή και βαθιά σύνδεση, γεγονός που εξακολουθεί να προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού και να συζητιέται έντονα στον χώρο της showbiz.