Δύσκολες ώρες για τον ηθοποιό Ζεράρ Ντεπαρντιέ, καθώς μετά το θάνατο του γιου του Γκιγιόμ, έρχεται αντιμέτωπος με μια ακόμα απώλεια.
Συγκεκριμένα, έφυγε από την ζωή η σύζυγος του εκλιπόντος γιού του Ζεράρ Ντεπαρντιέ, Ελίζα Βαντρ, η οποία ήταν και αυτή ηθοποιός.
Η δυσάρεστη είδηση έγινε γνωστή μέσα από ανάρτηση που έκανε η εγγονή του Ζεράρ Ντεπαρντιέ, Λουίζ, η οποία έμεινε ορφανή.
Με ένα μήνυμα στα social media, η 19χρονη Λουίζ έκανε γνωστή την απώλεια της μητέρας της Ελίζ Βεντρ.
«Ένας ακόμη άγγελος έφυγε νωρίς, ένα κομμάτι μου πετά μαζί σου», έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφία της η 19χρονη Λουίζ.
Μεταξύ άλλων σημείωσε: «Θεέ μου, γνωρίζεις πόσο αγαπιόμασταν οι δυο μας, είσαι αναντικατάστατη, δεν θα σε ξεχάσω ποτέ. Θα ζεις πάντα μέσα μου».
