Λιγούρες; Όχι πια: δες τις σωστές ασκήσεις για να τις διώξεις οριστικά κι αμετάκλητα

Έχεις ανάγκη να αισθανθείς ελαφριά, υπέροχη στα ρούχα σου και φυσικά να έχεις αυτοπεποίθηση τόσο για την εμφάνιση σου όσο για την προσπάθεια σου να τα καταφέρεις! Είναι πολύ ωραίο να απολαμβάνεις ο,τιδήποτε λιπαρό βρεθεί μπροστά σου, ωστόσο, αυτή η απόλαυση της ζωής δεν… τελειώνει ποτέ. Είναι πολύ κρίσιμη αυτή η στιγμή που θα νιώσεις ότι δεν μπορείς ν’ αντισταθείς σε μια ζεστή σοκολατόπιτα. Σκέψου όμως ποια ήταν η τελευταία φορά που γεύτηκες μια θερμιδική βόμβα; Χθες ίσως; Σκέψου αν πραγματικά την έχεις ανάγκη ή απλώς έχεις αφεθεί!
Αν δώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου και κάνεις μια συζήτηση μ’ έναν διατροφολόγο ή αν διαβάσεις σχετικά με το πώς μπορείς να ισορροπήσεις την διατροφή σου αποφεύγοντας τα πολλά λιπαρά, θα δεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις για να πετύχεις τον στόχο σου. Ένας βασικός κανόνας που θα σε βοηθήσει να είσαι «απαθής» σε ό, τι δεν μπορείς να αντισταθείς, είναι να προσθέτεις σε κάθε σου γεύμα, τροφές που θα σου δώσουν όλα τα συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου καθημερινά.
Σκέψου λογικά Αν ο οργανισμός σου είναι γεμάτος με όλα όσα χρειάζεται, δεν θα σε ωθήσει στην «λαιμαργία».
Κάνε την προσπάθεια σου και δεν θα πάει χαμένη. Το μόνο που χρειάζεσαι, στη συνέχεια, είναι μερικές απλές ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να γυμνάσεις τους μύες σου και να έχεις ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα για το σώμα σου, που εκτός από λεπτό, θέλεις να είναι δυνατό.
TIP Δοκίμασε 4 απλές ασκήσεις που περιλαμβάνουν όλο το σώμα, κάνοντας 3 σετ από 15 επαναλήψεις.
Jumping Jacks – Ανεβάζουμε παλμούς
c9d6640d1d97a449_jumping-jacks.xxxlarge
Triceps-Dips – Φροντίζουμε τα «μπρατσάκια» μας
Triceps-Dips
Two-Point-Plank – Σφίγγουμε κορμό και δουλεύουμε χέρια και πόδια
Two-Point-Plank
RollDown– Δουλεύουμε τον κοιλιακό μας.
Circuit-Three-Pilates-Roll-Down
***Οι ασκήσεις είναι απ’ την personal trainer Εβελίνα Νύκτα, την οποία κι ευχαριστούμε πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές της. 
Ντονατέλλα Αδάμου