Μαριέττα Χρουσαλά: Σου δίνει τα διατροφικά της tips (για ν’ αποκτήσεις το κορμί της)

Μα τι κάνει η κούκλα -έτσι κι αλλιώς- Μαριέττα Χρουσαλά και διατηρείται τόσο κομψή και γυμνασμένη; Όχι ότι την beautiful mamma την πήραν και τα χρόνια, προς Θεού, όπως και να ‘χει, όμως, η σύζυγος του Λέοντα Πατίτσα (και πρώην «Σταρ Ελλάς», μην ξεχνιόμαστε) έχει τέλειο κορμί, δεδομένου κιόλας πως είναι και μανούλα. 
Η λέξη μανούλα είναι καταλύτης στην προκειμένη, γιατί, αν και δεν παχαίνει εύκολα, δεν είναι στο σκαρί της -δεν έχει εξάλλου περάσει τα 45 οπότε αλλάζει και ο μεταβολισμός, συνήθως, των γυναικών κι αφομοιώνουν τα πάντα πιο δύσκολα και λιγότερο σωστά- κάποιες στιγμές που το παρακάνει, παίρνει κιλά.
Για ν’ ανακτήσει αγαστές σχέσεις με τη ζυγαριά της, ωραίες μου κυρίες, ακολουθεί τη διατροφή που εφάρμοζε όταν ήταν έγκυος. Η οποία διατροφή της έγκειται στα ακόλουθα:
Πρωινό Φρέσκα φρούτα – προφανώς εποχής, δεν τα φέρνει απ’ την Αφρική ή την Τανζανία λ.χ.-, γάλα, δημητριακά και γιαούρτι

Δεκατιανό Δύο φρούτα ή ένα τοστ με γαλοπούλα και άπαχο τυρί

Μεσημεριανό Ψητά ή ωμά λαχανικά με κρέας και ψάρι

Απογευματινό Φυσικός χυμός ή δύο φρούτα

Βραδινό: Το ίδιο με το μεσημεριανό, αλλά μικρότερη μερίδα

TIP 

Δεν αποχωρίζεται τις σαλάτες σε καμία περίπτωση, ενώ γυμνάζεται συστηματικά. .