Αυτή είναι η τέλεια 20λεπτη προπόνηση (φωτογραφίες)

Δημοσιεύθηκε: 21/04/2019 00:05

To θεωρείς απίθανο σε είκοσι λεπτά να τονώσεις τους μύες και τη φυσική σου κατάσταση; Σκέψου το λίγο καλύτερα: αν σε μια προπόνηση συνδυάζεις το αερόβιο και την δύναμη, σου δίνεται η ευκαιρία να γυμνάσεις όλο το σώμα σου. Όπου κι αν βρίσκεσαι, λοιπόν, δράσε.

«Με 4 μόνο κινήσεις, χωρίς εξοπλισμό, αυτή η διαλειμματική προπόνηση είναι ό, τι χρειάζεσαι για να αισθανθείς όμορφα με το σώμα σου», επισημαίνει η personal trainer, πρώην δημοσιογράφος -και αγαπημένη μας- Εβελίνα Νύκτα στο being.gr. και αναλύει: «Κάνε μια μικρή προθέρμανση, μερικές δυναμικές διατάσεις και βάλε χρόνο για να ξεκινήσεις! Έχεις  40 δευτερόλεπτα για κάθε άσκηση και 20 δευτερόλεπτα διάλειμμα για να πας στην επόμενη. Ολοκλήρωσε 4 σετ με 1 λεπτό διάλειμμα στο ενδιάμεσο κάθε κύκλου.» Προσθέτει, δε, εστιάζοντας στο… διά ταύτα: «Αξιοποίησε τον ελεύθερο χρόνο σου και κάνε μια γρήγορη προπόνηση που, εκ του αποτελέσματος, θα σου φτιάξει την διάθεση».
Φύγαμε!
Κάθισμα με αναπήδηση Ξεκίνα: Έχεις 40” και μετά 20” ξεκούραση
Double-Pulse-Jump-Squats-20-Reps
-Στατική προβολή με αναπήδηση Πρώτα το ένα πόδι, μετά το άλλο! 40” το καθένα και 20” ξεκούραση
Split-Lunge-Jumps
-Ήρθε η ώρα για burpees  Δεν είναι εύκολο, για αυτό δεν χρειάζεται να βιάζεσαι! Έχεις 40’’ χωρίς στόχο με συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων. Κάνε όσες επαναλήψεις βγουν μέσα σε αυτόν τον χρόνο και ξεκουράσου για 20”.
image-placeholder-title
-Στήριξη με έκταση ποδιού δεξιά και αριστερά Κράτα σφιχτή την κοιλιά σου και μην ξεχνάς τις εκπνοές. Μείνε εκεί για 40”. Μετά έχεις 1 ολόκληρο λεπτό ξεκούρασης για να ξεκινήσεις πάλι από την αρχή.
Plank-Side-Step
Καλή σου επιτυχία!