Μπρένταν Πέρι: ο δημιουργός των Dead Can Dance γνώρισε κι αγάπησε τα ρεμπέτικα τραγούδια στα καφενεία της Μελβούρνης και ηχογράφησε τον πρόσφατο δίσκο του με αυτούς τους ήχους

Δημοσιεύθηκε: 10 Ιανουαρίου 2021 16:15
Μπρένταν Πέρι: ο δημιουργός των Dead Can Dance γνώρισε κι αγάπησε τα ρεμπέτικα τραγούδια στα καφενεία της Μελβούρνης και ηχογράφησε τον πρόσφατο δίσκο του με αυτούς τους ήχους

Ο δημιουργός του διάσημου εναλλακτικού συγκροτήματος μιλάει για το νέο του άλμπουμ «Songs of Disenchantment – Music from the Greek Undeground» (Τραγούδια της απομάγευσης – Μουσική από το ελληνικό underground), τους δικούς του «πανκ», όπως αποκαλεί τους ρεμπέτες, και τη βαθιά του σχέση με την Ελλάδα.

Ο Μπρένταν Πέρι είναι από τους συνθέτες, δημιουργούς, τραγουδιστές που αγαπάμε πολύ στην Ελλάδα. Και ο ίδιος αγαπάει πολύ τη χώρα μας. Κάθε συναυλία που έχει δώσει είτε μόνος είτε μαζί με τους Dead Can Dance -το συγκρότημα με το οποίο ήταν άμεσα συνδεδεμένος- είναι sold out, όπως είναι και τα άλμπουμ του. Τις τελευταίες φορές μάλιστα που τον είδαμε στο Φεστιβάλ Αθηνών δεν ξέχασε -όπως είχε κάνει και σε προηγούμενη συναυλία στο «Gagarin»- να βγάλει το μπουζούκι του και να παίξει ελληνικά τραγούδια με το πάθος γνήσιου ρεμπέτη.

Ως άνθρωπος που ενδιαφερόταν πάντα για το φολκ, τους διαφορετικούς ήχους και ακούσματα από τη βαθιά Ανατολή και την Αφρική μέχρι την Ιρλανδία, από όπου αφορμάται η μισή καταγωγή του, δεν μπορούσε να μη νιώσει μεγάλο ενθουσιασμό ανακαλύπτοντας για πρώτη φορά τα ρεμπέτικα «στα ελληνικά καφενεία και τις ταβέρνες της Μελβούρνης, όπου ζούσα στα τέλη της δεκαετίας του ’70», όπως ομολογεί μιλώντας αποκλειστικά στο «Gala». Από τότε άρχισε να συλλέγει δίσκους, να διαβάζει βιβλία και να εντρυφά στη μαγεία των δικών μας μπλουζ έχοντας στο μυαλό του ότι κάποια στιγμή θα βγάλει άλμπουμ για να τιμήσει με τον δικό του τρόπο το ρεμπέτικο. Και τα κατάφερε εν μέσω πανδημίας ηχογραφώντας σε ειδικό δικό του στούντιο στη Βρετάνη, σε έναν πανέμορφο χώρο στη Νότια Γαλλία όπου ζει τα τελευταία χρόνια.
Όπως και να το δεις… είναι INNOSTAT