Squat: Η τέλεια άσκηση για ενδυνάμωση και ισορροπία

Καθισματάκια. Αχ, πόσο δύσκολα για ένα αγύμναστο -ειδικά- κορμί. Όμως, δεν παύει να είναι η Νο 1 άσκηση για να σφίξουν γλουτοί, κοιλιακοί και παράλληλα για να μάθουμε να στεκόμαστε σωστά. Και βέβαια για να τονώσουμε τους μύες μας.

Κάνετε ασυναίσθητα squats πολλές φορές την ημέρα. Όταν, για παράδειγμα, σηκώνεστε από το κρεβάτι, βγαίνετε από το αυτοκίνητό ή σηκώνεστε από την καρέκλα του γραφείου σας. Σε κάθε περίπτωση, αυτή η σύνθετη άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα έχει εξαιρετικά οφέλη, καθώς θα βελτιώσει την ισορροπία και τη δύναμή σας.

 

Πώς να κάνετε σωστά ένα βαθύ κάθισμα

Σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια πάνω στους γοφούς.

-Τα πόδια σας πρέπει να είναι στραμμένα προς τα εμπρός και το στήθος σας να παραμένει ψηλά.

-Κρατήστε τον κορμό σας όρθιο και καθίστε, σαν να κάθεστε σε μία καρέκλα. Σταματήστε όταν είστε παράλληλα με το έδαφος.

-Εάν θέλετε να κάνετε ένα πιο βαθύ κάθισμα και δεν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την πλάτη σας, μπορείτε να καθίσετε λίγο χαμηλότερα.

-Κρατάτε τα χέρια σας τεντωμένα μπροστά σας περίπου στο ύψος του στήθος σας.

-Παραμείνετε σε αυτή τη στάση για τρία δευτερόλεπτα και έπειτα σηκωθείτε πατώντας καλά στα πόδια σας και σφίγγοντας τους γλουτούς στο ανέβασμα.

-Ξεκουραστείτε δύο δευτερόλεπτα και στη συνέχεια κάντε μερικά ακόμη καθίσματα.