Τα μυστικά για μια τέλεια σιλουέτα όπως οι stars του Χόλυγουντ

Δημοσιεύθηκε: 28 Οκτωβρίου 2019 21:36
Τα μυστικά για μια τέλεια σιλουέτα όπως οι stars του Χόλυγουντ

Δεν είναι λίγοι οι διάσημοι που νοιάζονται για την εξωτερική τους εικόνα. Άλλες διασημότητες καταφέρνουν να διατηρούν μια καλλίγραμμη σιλουέτα χάρη σε πανάκριβα προϊόντα περιποίησης δέρματος και θεραπείες ενώ κάποιοι δεν διστάζουν να βρεθούν και στο χειρουργικό τραπέζι. Αλλά η Τζένιφερ Άνιστον και η Ρις Γουίδερσπουν οφείλουν την ζωντάνια και την νεανικότητά τους σε μια πιο πειθαρχημένη προσέγγιση – την δίαιτα.

Η Τζένιφερ Άνιστον έχει αποδείξει πολλές φορές πως το πέρασμα των χρόνων δεν την αγγίζει, καθώς στα 50 της είναι πιο όμορφη από ποτέ, χωρίς να διστάζει μάλιστα να φωτογραφηθεί ακόμη και γυμνή. Και τώρα, οι δύο ηθοποιοί αποκαλύπτουν το μυστικό ομορφιάς τους.

Η 50χρονη Τζένιφερ Άνιστον και η 43χρονη Ρις Γουίδερσπουν επιμένουν σε ένα καθεστώς 16 ωρών νηστείας, πίνοντας καθημερινά πράσινους χυμούς και ακολουθώντας εξαντλητικά προγράμματα γυμναστικής 6 φορές την εβδομάδα. Ευτυχώς, επιτρέπουν στον εαυτό τους μία ελεύθερη ημέρα, για να απολαμβάνουν ότι θέλουν όποτε θέλουν – που στην περίπτωση της Τζενιφερ Άνιστον είναι ένας χυμός σέλινου!όταν τις ρωτησαν για το πώς ξεκινούν την ημέρα τους, δήλωσαν στο Radio Times πως δεν τρώνε τηγανιτά και ποτέ δεν παίρνουν πρωινό. «Κάνω την διαλειμματική δίαιτα, οπότε δεν υπάρχει καθόλου φαγητό στο μενού το πρωί« είπε η Τζένιφερ Άνιστον και πρόσθεσε: «Παρατήρησα μεγάλη διαφορά όταν μένω χωρίς στέρεη τροφή για 16 ώρες». Και η Ρις Γουίδερσπουν απάντησε: «Εγώ πίνω μόνο έναν πράσινο χυμό και έναν καφέ το πρωί».

Βέβαια, η Τζένιφερ Άνιστον ξυπνά κάθε πρωί στις 9 ενώ η Ρις σηκώνεται αναγκαστικά από τις 5.30 το πρωί μαζί με τα παιδιά της. Στις 7:30 περίπου αρχίζει την γυμναστική της, λέγοντα γι’αυτήν: «Ίσως και να το κάνω 6 φορές την εβδομάδα» με την Τζένιφερ Άνιστον να λέει ότι προσπαθεί να γυμνάζεται 5 φορές την εβδομάδα και την ημέρα που έχει ελεύθερο στην δίαιτά της, προτιμά να πίνει χυμό σέλινου το πρωί, ακολουθούμενο από διαλογισμό και γυμναστική.

Ωστόσο, η αποκαλούμενη διαλειμματική δίαιτα (ή 16:8) μπορεί να μην είναι για όλους, σύμφωνα με την διαιτολόγο Σούζι Μπάρελ, που λέει πως ένα τέτοιο πρόγραμμα διατροφής είναι «πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις». Συγκεκριμένα, στην δίαιτα αυτή, όποιος την επιλέξει πρέπει να μην τρώει για 16 ώρες ενώ τις υπόλοιπες 8 μπορεί να καταναλώνει ελεύθερα ότι θέλει, συνήθως μεταξύ 10 π.μ. και 6 μ.μ. Σίγουρα όμως είναι ένα πρόγραμμα το οποίο όπως είπε και η διαιτολόγος Μπάρελ ακούγεται εύκολο, αλλά στην πράξη είναι εξαιρετικά δύσκολο και όπως πάντα τονίζεται από τους γιατρούς και τους ειδικούς ποτέ και κανείς δεν πρέπει να δοκιμάζει μόνος του κανένα διατροφολογικό πρόγραμμα αν δεν είναι σε συνεννόηση με τον διατρολόγο του ή το γιατρό του.