Υπόθεση-αδυνάτισμα σε πρώτο πλάνο

Δημοσιεύθηκε: 18/02/2019 10:30
Υπόθεση-αδυνάτισμα σε πρώτο πλάνο

Στα 80s οι διαιτολόγοι πρότειναν δίαιτες που περιείχαν λίγα λιπαρά. Σαφώς οι μεγάλες ποσότητες κατανάλωσής τους δεν είναι και ό,τι καλύτερο, αλλά δεν φταίνε τα λιπαρά για όλα πια. Υπάρχουν, όμως -διαιωνίζονται μάλιστα- κι άλλοι μύθοι σχετικά με το αδυνάτισμα. Μάθε τους σημαντικότερους τέσσερις και δες τις εναλλακτικές σου.  

 
Κυτταρίτιδα Δεν προέρχεται, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται, από κορεσμένα λίπη. Ναι μεν, σε κάποιες περιπτώσεις το λίπος αποθηκεύεται ως κυτταρίτιδα, ωστόσο, πρόκειται για κάτι καθαρά οργανικό. Το επιπλέον λίπος στο ανθρώπινο σώμα προέρχεται από επιπλέον θερμίδες, είτε από λιπαρές τροφές, είτε από… καρότα! Έρευνες έδειξαν πως τα κορεσμένα λίπη δεν κάνουν τόσο μεγάλη ζημιά όσο τα trans λιπαρά, που μάλιστα είναι υπεύθυνα για καρδιαγγειακές βλάβες. Τα κορεσμένα, δε, λίπη σε μικρή ποσότητα μπορούν να βοηθήσουν την δίαιτα.
Να τρως ό,τι θες, αλλά να ασκείσαι Το έχουμε γράψει πολλάκις. Η γυμναστική σφίγγει το κορμί, δεν αδυνατίζει. Για να χαθεί βάρος, πρέπει να τρως τροφές που αποδεδειγμένα καίνε τα λίπη. Ο συνδυασμός, όμως, γυμναστικής-διατροφής κάνει το στομάχι να «κλείνει», να «σφίγγει» και έτσι, μέρα με τη μέρα, νιώθεις ότι χρειάζεσαι μικρότερες ποσότητες για να κορεστεί η όρεξή σου. Κατά συνέπεια, αδυνατίζεις κι ανακτάς τις καλές σου σχέσεις με τη… ζυγαριά. Με άλλα λόγια, η ισορροπημένη διατροφή θ’ αποφέρει το ευκταίο σε «κοκτέιλ» με την γυμναστική.
Η μπύρα δεν προκαλεί κοιλιά Από αμερικάνικη έρευνα όπου συμμετείχαν 19220 γυναίκες, προέκυψε πως όσες δεν έπιναν συστηματικά μπύρα ή αλκοόλ… πάχαιναν ευκολότερα! Το αλκοόλ περιέχει 7 θερμίδες ανά γραμμάριο, ωστόσο, θεωρείται πως σε συνδυασμό με τη διατροφή προκαλεί πρόβλημα παχυσαρκίας. Καλό θα ήταν η αποφυγή υδατανθράκων με τη μπύρα για να μην παχύνεις.
Αναψυκτικά δίαιτας Οι χυμοί και γενικά τα υγρά που έχουν ιδιότητες αποτοξίνωσης κάνουν ακόμη δυσκολότερο τον έλεγχο του σωματικού βάρους. Η πιο κοινή εξήγηση είναι πως τα υποκατάστατα της ζάχαρης αυξάνουν την όρεξη για θερμιδικά φαγητά, ωστόσο, αυτό δεν έχει αποδειχθεί ακόμη επιστημονικά. Οι ειδικοί τονίζουν πως το αποτελεσματικότερο υγρό για το αδυνάτισμα είναι έτσι απλά το νερό. Niente altro!